måndag 2 augusti 2010

Farväl Norge

Nu har jag alltså återvänt till Sverige. Porschen har avverkat ganska exakt 100 mil på en vecka, och har gjort det helt utan knot. Att den dessutom fick agera flyttbuss var ingenting som påverkade dess samarbetsvilja. En gammal elva är minsann ganska praktisk:Vi passade på att åka en mer naturskön väg hem, eftersom vi inte hade bråttom. Just natursköna vägar är någonting vårt västra grannland är ganska duktiga på. Dessvärre kan inte det samma sägas om slät vägbeläggning. Nå, man kan inte få allt, och att sitta och hoppa i sätet är ett lågt pris att betala för att få åka på en nästan folktom väg utan fartkameror som dessutom ser ut så här:Eftersom jag hade en co-driver i form av min flickvän, fick hon agera kameraoperatör. Således kan jag även bjuda på lite rörliga bilder som dessutom innehåller mer motorljud än mitt tidigare bidrag. Dock är det lika mörkt som förut, eftersom kameran var inställd på underexponering och jag inte upptäckte det förrän alldeles nyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar